לקרן דרומית וכו'. עיין זבחים ס"ג א' וס"ד ב' וסוכה מ"ח ב' ומנחות צ"ז ב' ותו"כ ויקרא פ"ח פרשה ז'. ומש"כ התוס' בסוכה ד"ה ועולת וכו' לפנינו לא נמצא שם כך.
ומבדיל וכו'. שם בזבחים ס"ד ב' ועיי"ש ס"ה א' דילפינן לה מדכתיב ומלק והקטיר מה הקטרה הראש לעצמו והגוף לעצמו אף במליקה כן ובחולין כ"א א' ובתו"כ שם. ורבינו פי' בפי' המשניות מדכתיב בחטאת ולא יבדיל אלמא דבעולה מבדיל יעו"ש וכ"כ הרע"ב וצע"ק וכן תמה התוס' יו"ט שם. ועיין בס"ק שאח"ז.
פסולה וכו'. שם בזבחים ס"ד ב' במשנה ועיי"ש ס"ה ב' תוס' ד"ה הבדיל וכו' שתמהו ע"ז מניין לנו. ואולי י"ל דלהכי כתב רבינו בפי' המשניות דנפקא ליה מדכתיב בחטאת ולא יבדיל והוה כמו שנה עליו לעכב וצ"ע.
וממצה וכו'. למעלה וכו'. שם ס"ה א' וקינין פ"א ועיין זבחים ס"ו א' ב' ועיי"ש בתוס' ד"ה למטה וכו' שהקשו אותה הקושיא שהקשו שם ס"ה ב' ד"ה הבדיל וכו' ועיין בריש קינין שם תירצו התוס' קושיא זו יעו"ש היטיב וע"ע בתו"כ שם.
דם הראש וכו'. זבחים ס"ד ב' ושם ס"ו א' ובתו"כ שם פ"ט יעו"ש היטיב.