1
מוליך את וכו'. מפרש והולך סדר הקרבת השור אבל איל שוה כמו טלה ואין נפק"מ ביניהם בהולכת איברים כי אם בסלת וקרביים ויין.
2
והרביעי והחמישי וכו'. כאן חשב סדר ההולכה כך. ראש ורגל. העוקץ והרגל. החזה והגרה. שתי ידים. שתי דפנות. וכך הוא הסדר במשנה דיומא שם ויש לעיין קצת הא הוה דלא כחד מהני תנאי דהבאתי לעיל בס"ק מ"ג ובשלמא על המשנה גופה כבר נדחקו התוס' בזה ותירצו יעו"ש היטיב אבל מלשון רבינו משמע לכאורה דהכי מוליכין אותו יש לעיין. וצ"ל דאין כוונת רבינו דבסדר הזה היו מוליכין רק חשיב כמה הם המוליכים אבל באמת היו מוליכים בסדר אחר. שוב ראיתי כי התוס' יו"ט הקשה על רבינו ולענ"ד נראה כמש"כ.