אחר שזורקין וכו'. זה פשוט ומבואר בדוכתי טובי ועיין יומא ס' א' ועיין זבחים כ"א א' ומ"ג א' ושם כל הסוגייא פ"ג ב' פ"ה א' יעו"ש ובחולין קי"ז ב' וע"ע תו"כ ויקרא פ"ז פרשה ה' ובפרשת צו פי"ג.
מפשיטין אותן וכו'. עיין שבת קט"ז ב' ושם קל"ג ב' מנחות ס"ג ב'.
עד שיזרק וכו'. כ"ז מבואר בזבחים ק"ג ב' ועיין בירושלמי פסחים פ"ה ה"י בשיירי קרבן שם ובמקו"א יבואר אי"ה מזה.
חוץ מחטאות וכו'. עיין יומא ס"ח א' וזבחים נ' א' ק"ג ב' ק"ד א' ועיין תו"כ ויקרא דבורא דחטאת פ"ה פרשה ג' אבל מש"כ רבינו שנאמר את עורם ואת בשרם. אם כוונתו על פר ושעיר יוה"כ אם כן צ"ל את עורותם ואת בשרם. אך יש לעיין הא משם אינו מבואר דא"צ להפשיט די"ל דמפשיט ואח"כ שורף עורותם ובשרם ושם בש"ס ובתו"כ ילפינן לה מפר כהן משיח יעו"ש היטיב וע"ע בתו"כ פרשת אחרי מות פ"ו פרשה ה' ואולי כוונת רבינו ג"כ כך הוא דכאן כתיב עור ובשר ופרש וילפינן לה מפר כהן משיח וצ"ע בזה. וע"ע בתו"כ פרשת צו יעו"ש היטיב.