שבע הזיות וכו'. עיין זבחים מ"ז א' ל"ט א' מ"ב א' מנחות ט"ז א'. ועיין מל"מ שכתב בשם התו"כ דבעינן שיזה במזרח הפרוכת נגד בין הבדים יעו"ש והוא בתו"כ ויקרא דבורא דחטאת פ"ג פרשתא ג' יעו"ש ועיין יומא נ"ג ב' ועיי"ש בירושלמי ה"ד דנפקא ליה מדכתיב הקדש שיהיה מכוון כנגד הקדש יעו"ש והיינו מדכתיב וכפר על הקדש וכאן יליף התו"כ מדכתיב בפר משיח פני פרוכת הקדש והנה בזבחים מ"א ב' דריש ליה לדרשא אחריתא דאם מיעוטה סרחה פמליא שלו קיימת יעו"ש היטיב וא"כ י"ל דרבינו לא ס"ל הא דתו"כ לכן לא הזכיר זה ובזה מיושב קושיית המל"מ דדווקא בפר ושעיר יוהכ"פ פסק כן רבינו משום דבמשנה שם איפסוק כן ולא בפרים ושעירים הנשרפים ועיין רש"י בחומש בפר כהן משיח ובפר העדה דמייתי לדרשא דתו"כ ודרשא דש"ס דידן יעו"ש. וע"ע במל"מ שה"ה בבית שני היה נותן נגד הארון יעו"ש וזה פשוט. ועוד כתב המל"מ וז"ל אי בעינן שיגע הדם בפרוכת או בבין הבדים עיין בתוס' ספ"ק דזבחים עכ"ל ושם כתבו התוס' דא"צ ליגע עיין יומא נ"ז א' שא"צ ליגע ועיי"ש בירושלמי ה"ד ובשיירי קרבן שם מה שהשיג על המל"מ בפ"ג מהל' עבודת יוה"כ יעו"ש היטיב ועיין רש"י חומש בפר כהן משיח יעו"ש היטיב. וע"ע שם שחילק בין הזאות דפר ושעיר יוה"כ שהיו כסדרן ובין הזאות דפר ושעיר הנשרפים דלא היו כסדרן יעו"ש היטיב וכ"ז פשוט ומבואר שם ביומא נ"ז א'.