דמם נכנס וכו'. זבחים מ"ז א' ושם חשיב פר ושעיר של יוהכ"פ בפ"ע ופרים הנשרפים ושעירים הנשרפים בפ"ע אולם רבינו כלל כלם בשם חטאות הנשרפות ואע"ג דפר ושעיר של יוהכ"פ נכנס דמן בין הבדים מ"מ לענין זה שוים דנכנסים כולם לפנים להיכל.
יסוד המערבי וכו'. עיין יומא נ"ח ב' נ"ט א' זבחים מ"ז ב' נ"א א' ועיין תוס' שם ד"ה אשר וכו' וביומא שם בתוס' ושם ל"ג א' ד"ה אין וכו' ובתוס' מנחות ס"ד ב' ד"ה אב"א וכו' ועיין מגילה ו' ב' ד"ה מסתבר וכו' שיישב הגי' יעו"ש היטיב וי"ל זה שיטת רבינו נ"כ ול"צ למש"כ הלח"מ בזה יעו"ש היטיב. הן אמת שגם דברי הלח"מ נכונים בזה. ומש"כ הלח"מ דמה שלמדו שיהא יסוד מערבי של מזבח החיצון הוא מאשר פתח אהל מועד תניינא דכתיב בפר העדה יעו"ש היטיב אם כי דבריו נכונים מצד עצמם מחמת הכרח הקושיא שהכריח מהסוגיא דזבחים נ"א א' יעו"ש היטיב אבל ביומא נ"ט א' איתא וז"ל דאמר קרא ואת כל דם הפר ישפוך וכו' והאי קרא בפר משיח הוא דכתיב יעו"ש היטיב ולפי דברי הלח"מ צריך להיות קרא ואת כל הדם ישפוך וכו' ועיין בתו"כ ויקרא דבורא דחטאת ספ"ג יעו"ש.