1
מקדיש הגדול וכו'. שם במנחות ק"ח ב' במשנה והטעם דלא חיישינן לבינוני כתב שם רש"י בד"ה חוששין אף לבינוני וז"ל דכיון דאמר אחד מהן הקדש לא ידענא אהי מינייהו חייל הקדש אי אגדול אי אבינוני דהוי עין יפה לגבי קטן הילכך אתרווייהו חייל ומיהו לא קרב למזבח אלא חד מינייהו אבל היכא דאמר פירשתי ליכא לספוקי דוודאי גדול פירש עכ"ל וכן פי' הרע"ב שם ועיין מש"כ לעיל בס"ק י'.
2
יביא שור. עיין מש"כ לעיל ס"ק ח'.
3
שור ואיל וכו'. שם במשנה ק"ז א' איתא מן הבהמה ואיני יודע מה פירשתי יביא פר ועגל איל שעיר גדי וטלה. והיינו אליבא דרבי אבל אליבא דרבנן א"צ להביא רק הגדולים שבמינן וכמש"כ רבינו וכ"כ הראב"ד יעו"ש.
4
יוסיף תור וכו'. שם במשנה פירשתי ואיני יודע מה פירשתי מוסיף עליהן תור ובן יונה.