1
כבר בארנו וכו'. עיין לעיל פ"ט מהל' ביאת מקדש הי"ד יעו"ש.
2
שאקריבנה במקדש וכו'. לא ידעתי למה כתב שאקריבנה במקדש הא כן הדין נמי באומר סתם הרי עלי עולה כמו שמבואר במנחות ק"ט א' וצ"ע.
3
וענוש כרת וכו'. כרב המנונא דס"ל הכי ודלא כרבא משום דר' יוחנן ס"ל ג"כ כרב המנונא ותניא כוותיה ג"כ יעו"ש היטיב.
4
שנדר לצער וכו'. בזה הכל מודים דאל"כ נזיר כל כמה דלא מייתי קרבנותיו לא מתכשר יעו"ש היטיב.