1
לוקה על וכו'. מלשונו משמע דבנתינה בלא הקרבה אינו חייב וכל הסוגיא דמנחות כ"ט ב' לא משמע כן. ויש לעיין בזה. ואם נתן שמן ואח"כ לבונה או איפכא עיין ס' א' תוס' ד"ה יכול וכו' שתי דיעות לדעה הראשונה חייב ולדעת ר"ת פטור יעו"ש.
2
אינו עובר וכו'. וכ"מ קצת לשון הש"ס שם ס' א' דאינו עובר ג"כ וכ"ה בתו"כ ויקרא דבורא דחטאת פי"ט יעו"ש ועיין לח"מ.
3
כמו שיתבאר. לקמן בפי"ג ה"ב יעו"ש היטיב.