1
שהנחת השאור וכו'. ואם לא נתחמצה חימוץ גמור ורק מצד אחד משמע מתוס' מנחות נ"ו ב' בד"ה ומעשה וכו' שפטור בלא היפך בה יעו"ש היטיב וי"ל דגם רבינו מודה בזה ולא מיירי רק שנתחמצה חימוץ גמור ועיין רש"י שם יעו"ש היטיב והבן.
שהנחת השאור וכו'. ואם לא נתחמצה חימוץ גמור ורק מצד אחד משמע מתוס' מנחות נ"ו ב' בד"ה ומעשה וכו' שפטור בלא היפך בה יעו"ש היטיב וי"ל דגם רבינו מודה בזה ולא מיירי רק שנתחמצה חימוץ גמור ועיין רש"י שם יעו"ש היטיב והבן.