1
אין חולקין וכו'. עיין מרן דמיירי בקרבן פסח והיו מחצה טמאים ומחצה טהורים וטמאים עושים בטומאה והכהנים הטמאים אינם רשאים למנות עם כהנים טהורים על פסח טהור יעו"ש היטיב ולי צ"ע גדול בזה כיון דיהיה ראוי לאכול בטהרה בלילה אמאי לא ימנה עמהם ואי משום דכתב רבינו לקמן פ"ו מהל' קרבן פסח ה"ב דטמא מת אין שוחטין וזורקין עליו בשביעי שלו יעו"ש היינו דווקא בענין שאין שוחטין עליו כלל היינו דרוב הקהל היו טהורין ומיעוטן טמאים דהטמאים נדחין לפסח שני אבל הכא כיון שהטמאים מותרין לעשות פסח ולאורתא יהיה טהור גמור אמאי לא ימנה עם הטהורים וצע"ג בדין זה. ועד כאן לא שמענו בזבחים צ"ט א' רק שאינו חולק עם אחיו הכהנים בקרבנות אחרים אבל בכה"ג שכתב מרן לא שמענו אכתי זה וצ"ע.