1
אסור לטמאים וכו'. בבשר קדשי קדשים מיירי לכהנים ובבשר קדשים קלים מיירי לזרים וכאן מיירי אפילו שלא היה ששים נגדו. כ"כ רבינו במשנה י"ז שם. יעו"ש היטיב ומשמע דאתי כרבנן דלר"ש אם היה ששים נגדו שרי אף לטמאים כיון שנתבטל. אבל להר"ש והרע"ב דרך אחר בזה דכאן מיירי דהיה כדי לבטל כל אחד בפ"ע ושניהם ביחד לית בהו כדי לבטל ומותר לזרים משום דנגד הקדשי קדשים יש ששים ולא נשאר רק קדשים קלים ובזה אין איסור לזרים ולטמאים גם ר"ש מודה דאסורים משום דזה שם אחד וכו"ע ס"ל דמצטרפין לענין טומאה עיין עליהם.