1
אחר האשם וכו'. ערכין י"ז ב' כריתות ט' ב' נדה ע' א' פי"ד דנגעים מי"א ובתו"כ מצורע פרשה ד' (ויש שם ט"ס וכבר הוגה בק"א אות י"ד ועיין באדרת אליהו שכתב וז"ל אין לי מביא קרבן עני אלא שהיה עני מתחלתו עשיר והעני מניין ת"ל אשר תשיג ידו הביא אשמו עשיר והעני מנין שיגמור כעשיר ת"ל את אשר תשיג ידו יכול אפילו הביא חטאתו עני והעשיר יגמור בעשירות ת"ל אחד לחטאת ואחד לעולה עכ"ל וגירסא זו מתוקנת ומוסכמת להגהת הקרבן אהרן והתימה על הר"ש שלא הרגיש בזה) ועיין בתוס' יו"ט בכריתות מה שכתב שם בזה הטעם שפוסק כר"י ולא כר"ש (ומיושב בזה קושיית הלח"מ יעו"ש).