תולין לקטן וכו'. שם בתוספתא דפ"ב דזבים.
אם היה וכו'. זה כתב מן הסברא דאל"כ מה שייך הוא לאמו.
בראייה שנייה וכו'. פסחים ס"ז ב' נדה ל"ה א' מימרא דרב הונא.
בודקין אותו וכו'. נדה שם ול"ז א' וזבים פ"ב.
אין בודקין וכו'. נזיר ס"ה ב' נדה ל"ה א' ובזבים שם ובתו"כ שם והלכה כת"ק (ועיין ירושלמי פ"ק דמגילה ה"ח ויש שם ט"ס וכצ"ל שנייה לסתירה ולקרבן ושלישית לסתירה ולא לקרבן יעו"ש) ומבואר מזה דאפילו אם ראה קרי בתוך המעל"ע של שלישי אין נבדק וחייב קרבן ודלא כדעת התוס' בנזיר ס"ו א' בד"ה אמר וכו' וכ"כ הלח"מ לעיל הלכה ג' (ואף שי"ל דמכאן אין מוכרח די"ל דכוונת רבינו דקאי דוקא על השבעה דברים שבודקין הזב אבל מדכתב סתמא משמע כוותיה דלח"מ דקאי נמי על קרי) ודע דלר"ש ורא"ש ורע"ב הא דאין תולין לנכרי בקרי הוא דוקא בראייה ראשונה ולא בראייה שניה דשפיר תלינן לעכו"ם ג"כ ולא רציתי להאריך עוד בזה.