או אונס וכו'. חולין נ"א ב' כריתות ח' ב' נדה ל"ה א' ל"ד ב' ע"א א' הוריות י' א' תוספתא דזבים פ"ג ובתו"כ מצורע ריש ענין דזבים אבל אשה טמאה באונס כמו שמבואר בכל המקומות הנ"ל ובקדושין ב' ב'.
בשבעה דרכים וכו'. נזיר ס"ה ב' יומא י"ח א' וקדושין ב' ב' זבים פ"ב ובתוספתא שם פ"ב ובתו"כ שם יעו"ש.
אכילה גסה וכו'. שם ביומא ושם בזבים ושם בתוספתא יעו"ש (ויש לעיין קצת דהא שם ביומא ולעיל פ"א מהל' עבודת יוה"כ ה"ו לא משמע רק דאכילה מרובה אינה מביאה רק לידי שינה ולא לידי טומאה ואולי יש לחלק בין אכילה מרובה שאינו מביא רק לידי שינה ובין אכילה גסה דמביא ג"כ לידי טומאה).
אוכלין או וכו'. שם ושם ועיין לעיל פ"א מהל' עבודת יוה"כ ה"ו.
הוכה ע"ג וכו'. כן משמע מהא דלקמן הלכה ד' ובחולין נ"א ב'.
שהרהר בעסקי וכו'. עיין לח"מ ועיין בפי' הגר"א שם דל"ג הרהר עד שלא ראה ראה עד שלא הרהר דמשמע דמ"מ בעינן תרווייהו ובאמת זה אינו אלא ה"ג הרהר אף שלא ראה ראה אף שלא הרהר יעו"ש היטב.