1
קודם לדם וכו'. זבחים ז' ב' ופ"ט א' ועיין מג"א סי' א' ס"ק ח' מש"כ מזה ולקמן אי"ה אדבר מזה.
2
קודמין לאיברי וכו'. שם בזבחים. ובתו"כ ויקרא דבורא דחטאת פ"ג יעו"ש ובמצורע פ"ג ומש"כ הקרבן אהרן באות י"ד דלר"ש איברי חטאת קודמים יעו"ש אינו מוכרח דהא דברי ר"ש הובאו להלכה בזבחים ז' ב' ומ"מ פסקינן דאיברי עולה קודמים.
3
איזה
שירצה וכו'. כל אלו בעיות דלא איפשיטא ופסק איזה שירצה יקדים ודברי מרן כאן תמוהים וכמו שתמה עליו הלח"מ ודברי הלח"מ פשוטין וברורין.
ועיין בגליון הש"ס שתמה על מאי דקאמר הש"ס אלא מיהא ליכא למשמע מינה יעו"ש ודילמא שניהם שוים ואיזה שירצה יקדים יעו"ש ותמוה הא באמת הדין כן לרבינו וזהו כוונת הש"ס דמהא ליכא למיפשט מידי ולכן איזה שירצה יקדים. ויש ליישב קצת בדוחק.