1
שאינו תדיר וכו'. שם בזבחים צ"א א' בעיא. ומשמע שם דאיפשיטא מדקאמר התם א"ל רב אחא סבא לרב אשי מתניתין נמי דיקא דקתני עד שיזרוק הדם ולא קתני עד שישחוט ויזרוק דם ש"מ עכ"ל אלמא דדווקא בקדם ושחטו צריך למרס דמו אבל בלא"ה מקריב וזורק מי שנשחט ראשון ופשוט. שוב ראיתי שכ"כ הלח"מ בהלכה ה' יעו"ש.
2
הפחות בקדושה. דתדיר ומקודש חד דינא להו וכן מבואר התם דרוצה למיפשט בעיין מהא דשלמים של אמש וחטאת ואשם של יום של אמש קודמין יעו"ש אלמא דחד דינא להו.