1
למנחת האשה וכו'. בתוספתא פ"י דזבחים ובירושלמי הוריות פ"ג ה"ו ומבואר שם בירושלמי דדווקא היכא דקרבנותיהן שוין הא אם היה של האשה משובח אזי של האשה עדיף וקודם כגון אם היה של האשה פר ושל האיש היה איל או כבש יעו"ש.
2
למנחת שעורים וכו'. שם בתוספתא ומיירי ע"כ במנחת סוטה ובמנחת חוטא דאין לך מנחה של שעורים אחרינא של יחיד רק בסוטה כדאיתא לעיל פי"ב מהל' מעשה הקרבנות ה"ב ומנחת נדבה ומנחת סוטה איזה שירצה יקדים כדכתב לקמן בסעי' זה אלא ודאי דמיירי ממנחת סוטה וממנחת חוטא וכ"ה בזבחים צ' א' יעו"ש.
3
למנחת נדבה. זבחים פ"ט א'.
4
איזה שירצה וכו'. שם בזבחים צ' א' בעיא דלא איפשיטא ועיין לעיל בה"ב ד"ה יקריב וה"ה ד"ה איזה שירצה ובפ"ח ה"כ ד"ה הדבר שקול.