חג השבועות וכו'. עיין ר"ה ו' ב' ועיין תוס' מנחות ס"ה ב' ד"ה כתוב וכו'.
עצרת וכו'. יאריך לי להביא ראיות ע"ז אך כללא הוא כדאיתא בר"ה שם כל היכא דתני פסח תני עצרת וכן בכל המקומות בש"ס קרי להו כבשי עצרת עי' פסחים י"ג ב' וש"נ.
מוסף ר"ח. כן מבואר בתורה פרשת פינחס.
פר ושני וכו'. עי' מנחות מ"ה ב' ובתו"כ אמור פי"ג.
ויקרא. היינו בפרשת אמור.
ושני שעירי וכו'. עי' מש"כ לעיל פ"ז ה"ב יעו"ש (ודע דביש ספרים נדפס בסדר התפלה למוסף דעצרת ושני שעירים לכפר יעו"ש היטיב).
ושני
כבשים וכו'. עי' בהל' מעשה הקרבנות פ"א ופ"ט ה"ד יעו"ש.
והנה מרן כתב אע"ג דר"ט פליג עלי' דר"ע שם במנחות מ"מ הלכה כר"ע יעו"ש ומבואר מדבריו שר"ט ס"ל דהנהו דתו"כ הם הם דחומש הפקודים ולענ"ד זה ליכא למ"ד רק דבהכי פליג ר"ט ס"ל דאין הלחם מעכב את הכבשים וס"ל דלא נתחייבו בכבשים עד שנתחייבו בלחם ור"ע ס"ל דהלחם מעכב את הכבשים אבל כו"ע מודו דקרבנות דתו"כ לאו היינו דחומש הפקודים וכן משמע מתוס' שם ומתוס' יומא ג' א' וביותר ביאור משמע כן בתו"כ שם אמור פי"ג יעו"ש וע"ע ספרי פרשת פינחס פיסקא קמ"ט.