1
נטל אחד וכו'. זה הי' מתחלה כשנכנסו להקטיר הקטורת וכמבואר בתמיד פ"ה מ"ו וכ"כ מרן ומהו מגריפה עי' תוס' ערכין י' ב' ועי' בתוס' יו"ט.
2
שעדיין לא וכו'. עיין תוי"ט ובלח"מ מש"כ כאן.
3
מתחילין אלו וכו'. מכאן משמע קצת דהמעלה איברים למזבח לא היה מן המברכין אבל בפי' בפ"ז לתמיד מ"ב משמע קצת דגם הוא היה מן המברכין יעו"ש אבל באמת יש לכוין שם הלשון אל מש"כ כאן וכן משמע בתוס' יו"ט יעו"ש ומכאן מבואר דברכת כהנים היה אחר הקטר האימורין וכ"כ תוס' בברכות י"א ב' יעו"ש ותמהתי על הלח"מ שכתב בשם תוס' הנ"ל להיפך ועיין מש"כ לעיל ה"ד ד"ה אמת ויציב.
4
כמו שבארנו וכו'. בפי"ד מהל' תפלה ה"י.
5
אומרים הלוים וכו'. עיין לעיל פ"ג מהל' כלי מקדש ה"ב יעו"ש.
6
תשע תקיעות וכו'. לעיל פ"ז מהל' כלי המקדש ה"ה ולקמן הלכה ז'.