שתים עשרה וכו'. עיין סוכה שם ויומא י"ח א' מנחות ע"ו א' ב' צ"ז א' תוספתא פי"א יעו"ש.
שני עשרונים וכו'. זבחים נ"ז ב' מנחות ע"ו ב' ע"ז ב' ועיין תו"כ צו פי"א פרשה ז' ובאמור פי"ג ופי"ח שם יעו"ש.
שני סדרים וכו'. מפורש בתורה ובמנחות י"ג ב' י"ד ב' ט"ו א' ט"ז א' ב' י"ז א' י"ט א' כ"ז א' צ"ז א' צ"ח א' ותוספתא שם ובתו"כ שם.
שלש קנים וכו'. שם במנחות צ"ז א' ובתוספתא שם ושם מבואר דהעליונה היתה מונחת על שני קנים יעו"ש היטיב וכ"ה בתו"כ אמור פי"ח ועיין לעיל פ"ג מהל' בית הבחירה הט"ו.
וסומך כל וכו'. עיין לעיל פ"ג מהל' בית הבחירה הי"ג יעו"ש היטיב מש"כ שם.
בצד כל וכו'. שם צ"ו א' וכאבא שאול ושם צ"ח א' כר' ועיי"ש ס"ב א' ועיין בתוס' סוטה ל"ז א' ד"ה האי על וכו' (ודע דסוגיא דמנחות צ"ד ב' אזלא אליבא דת"ק ודו"ק) והתימה על מרן ז"ל שכתב שלכן פסק רבינו כאבא שאול משום דשם ס"ב א' פסק רבי כמותו לענין הנפת לחם וכבשים יעו"ש תיפוק ליה דשם צ"ח א' פסק רבי בזה גופיה כוותיה ואולי דאין להוכיח משם דהלכה כרבי רק שם ס"ב א' מדמפרשי אמוראי אליבא דרבי מסתמא הלכה כוותיה ופשוט וע"ע מנחות כ"ז א' ובסנהדרין י"ג ב' משמע דר"ש ור"י תרווייהו ס"ל דעל בסמוך משמע יעו"ש היטיב וע"ע פסחים ס"ד ב' ובירושלמי פסחים פ"ז ה"ב יעו"ש ועיין בתו"כ אמור פי"ח וז"ל והיתה ללחם אינה על גבי לחם אלא נותנה לשני בזיכים שיש להם שוליים ונותנן ע"ג השלחן כדי שלא יבצעו את הלחם ועיין בקרבן אהרן שם והבן ועיין מש"כ לעיל פ"ג מהל' בית הבחירה הט"ו יעו"ש היטיב.
כלי שיש וכו'. שבת קל"ג ב' פסחים כ"ד ב' נ"ח א' ס"ד ב' יומא ל"ג א' ל"ד ב' מגילה כ"א א' זבחים י"ד א' ק"י א' מנחות ז' א' ח' א' ט' ב' י"ג ב' י"ד ב' ט"ז א' ב' כ' א' כ"ז א' צ"ד ב' צ"ו א' צ"ז א' צ"ט ב' ק' א' מעילה ט' א' תוספתא דמנחות פ"ג פ"ד פי"א ובתו"כ שם ועיין מדרש רבה במדבר ד' או שנתן לבונה בלא בזיכים יעו"ש וכצ"ל בתוספתא פי"א וכמו שהגיה התוספת בכורים יעו"ש היטיב.
ושוליים היו וכו'. פסחים ס"ד ב' ותוספתא פי"א דמנחות ובתו"כ אמור פי"ח ונ"ל כי זה תלי אם נימא דעל סמוך היה להם שוליים ואם נימא דעל ממש א"כ היה מונח בתוך הלחם ממש כמו דאיתא במנחות צ"ד ב' א"כ י"ל דלא היה לבזיכין שוליים והבן.