1
שחייבין עליהם וכו'. במשנה שם איתא דאין חייבין עליהן משום פגול נותר וטמא אמנם בתוספתא איתא וחייבין יעו"ש ועיי"ש בתוס' יו"ט ומשמע דדווקא הכא דנסדרו כמצותן בשבת והקטירן לאחר שבת הבאה אז אמרינן שפיר דחייבין עליהם משום פגול נותר וטמא הא אם סידר בשבת את הלחם לבד בלא בזיכין והבזיכין סידר למחר ביום ראשון אז אין חייבין עליהן משום פגול נותר וטמא וזה שלא כדעת הלח"מ שכתב לעיל בסעי' י"ב דנראה לו דבכה"ג חייבין עליו משום פגול נותר וטמא ואולי י"ל שדעתו כיון דעבר עליהם השבת שהיה יחד א"כ הו"ל כאילו נסדרו בשבת והוקטרו לאחר השבת אבל א"כ הדרן קושיותיי שהקשיתי לעיל בסוף ס"ק ל"ח ובס"ק ל"ט לדוכתייהו יעו"ש היטיב וצע"ג בזה.