1
וטני היה וכו'. תמיד פ"ג מ"ו.
2
מניח הטני וכו'. עיי"ש מ"ט ועיי"ש ברע"ב.
3
נוטל כלי וכו'. כ"ז מבואר בפ"ה דתמיד מ"ד יעו"ש.
4
ובזך היה וכו'. מכאן מבואר דהכיסוי היה על הבזך וכ"כ רבינו בפי' המשניות וכתב שם התוס' יו"ט וז"ל וקשה לי מדתנן בפ' בתרא וכף וכיסויו וי"ל שכשנתן הכף לחבירו כדתנן בפ"ו מ"ג שהיה נותן לו ג"כ כיסוי הבזך אבל ראיתי בפ"ג מהל' תמידין שכתב ומכסה את הכף עכ"ל ור"ל ולכן קאמר כף וכסויה היינו מכסה הבגד ולפ"ז אתי שפיר דברי רבינו כפשוטו.
5
הכף בבגד וכו'. עיין לח"מ מה שהעיר בזה. וממה שכתבתי בד"ה שלפני זה תבין מה שהכריחו לרבינו ליתן המטוטלת על הכף ועוד מדתני במשנה וכמין מטוטלת היה עליו מלמעלן לשון רבים אלמא דהיה למעלה מהכף ג"כ וק"ל.
6
ונכנס עמו וכו'. כ"ה מהמבואר בהלכה ה' לקמן בפ"ד.