כל הנרות וכו'. יומא י"ד ב' ט"ו א' ושם ל"ג א' ב'.
כדי להרגיש וכו'. והיינו כר"ל שם ל"ג ב' ועיין מרן ועיין בלח"מ מש"כ בזה ואני מצאתי בתוס' ישנים ביומא שם ד"ה הניחא וכו' וז"ל ור"ח פי' בשם הגאון דמילתא באנפי נפשה הוא הניחא לר"ל דמצינן לאוקמי בבקר בבקר דנרות לאקדומי לדם התמיד דהכא שלש והכא שתים כדאמרן אלא לר"י דאמר חלקהו וכו' א"כ לא כתוב בהן בבקר בהטבת חמש נרות ועלתה בקושיא עכ"ל ובלי ספק שזו היא שיטת רבינו ואע"ג דהך סוגיא אזלא אליבא דאבא שאול ורבינו לקמן פ"ו ה"ד לא פסק כאבא שאול יעו"ש היטיב וא"כ לא אמרינן דבבקר בבקר קאי על הטבת החמש נרות דליקדמו לדם התמיד מ"מ י"ל דאכתי בעי בבקר בבקר לנרות דליקדמו לאיברים ואף דלענין קטרת לא בעי בבקר בבקר דידעינן זה מדכתיב יקטירנה היינו קודם הטבת חמש נרות יקטיר מ"מ הו"א דגם איברים יוקדם לנרות לכן בעי בבקר בבקר להקדים הטבת נרות קודם לאברים והבן היטיב ועיין ירושלמי יומא פ"ב סוף ה"א יעו"ש היטיב דר"י ס"ל משום להרגיש עזרה ור"ל ס"ל משום בבקר בבקר יעו"ש היטיב ואולי היה כן גירסת רבינו ג"כ בש"ס דידן והוא לפי גי' היפ"מ המובא בקרבן העדה שם והבן היטיב.