1
לא היו וכו'. שם במשנה ובגמ' שם.
2
כולן כאחד וכו'. עי' לח"מ מה שהעיר בזה למה פסק כר' ולא כרבנן ונ"ל לפי שזה הוא הפ' של פז"ר קש"ב שהוא טעון פייס בפ"ע כמו שפי' רש"י בכל המקומות שציינתי לעיל בס"ק ח' ועי' ירושלמי סוכה פ"ה ה"ז ופ"ק דחגיגה ה"ו יעו"ש היטיב ועי' בתוספתא פ"ז דסוכה. ועי' בחי' הרמב"ן סוכה מ"ח א' מה שהאריך קצת בענין המשמרות בכל הסכות שלא כדברי רבינו יעו"ש היטיב.
3
כמו שביארנו. עיין לעיל פ"ד מהל' כלי המקדש ה"ג.