1
זכרהו על היין. והוא מדרבנן ועיין סמ"ג:
2
ואין מקדשין אלא על היין. עיין לקמן:
3
כך מפסיקין להבדלה כו' בוודאי חשיכה ולא בספק חשיכה ועיין סמ"ג:
4
למחרתו. פי' אם לא הבדיל בלילה וכדלקמן ובהגה"ה סי' ב':
5
מחמת גריעותו כו' הוא שריחו רע. ומגולה אף על גב דשהייה במסננת דמאוס:
6
אסרו ללכת בתוך שדהו משום ממצוא חפצך סמ"ג:
7
אל ידלג ואל ירוץ בשביל חפצו בסמ"ג אי' משום מעשות דרכיך וא"כ אפי' שלא בשביל חפצו לא ירוץ וכן משמע בש"ס וצ"ע: