1
בהפטרה במנחה חותם ג"כ על התורה וחותם מקדש ישראל ויום הכפורים ואם חל בשבת מזכיר נמי של שבת בהפטרה של יוצר ומנחה עם יום הכפורים בחתימה. וכ"כ רב עמרם וריב"א ורשב"ט וכן נוהג נמי רבינו יואל. ובאשכנז אין חותמין בעל התורה:
בהפטרה במנחה חותם ג"כ על התורה וחותם מקדש ישראל ויום הכפורים ואם חל בשבת מזכיר נמי של שבת בהפטרה של יוצר ומנחה עם יום הכפורים בחתימה. וכ"כ רב עמרם וריב"א ורשב"ט וכן נוהג נמי רבינו יואל. ובאשכנז אין חותמין בעל התורה: