1
כתב בעל ה"ג וה"מ דמבדיל ביום ראשון דלא טעי' מידי אבל אי טעי' מידי לא אע"ג דקיל"ן טעם מבדיל הני מילי היכא דמבדיל באורתא אבל אי מבדיל למחר אי טעים לא מבדיל ואיני מבין מה יש בין לילה ויו' לענין אם טעי' מבדיל לה"ט:
כתב בעל ה"ג וה"מ דמבדיל ביום ראשון דלא טעי' מידי אבל אי טעי' מידי לא אע"ג דקיל"ן טעם מבדיל הני מילי היכא דמבדיל באורתא אבל אי מבדיל למחר אי טעים לא מבדיל ואיני מבין מה יש בין לילה ויו' לענין אם טעי' מבדיל לה"ט: