1
הא דקאמר בגמ' שאם התסיל בשבת בי"ח ברכות גומר הברכה שנזכר בה. כתב הרשב"א דוקא שחרית ערבית מנחה אבל מוסף אין זה מקום לי"ח כלל הלכך פוסק אפילו באמצע ברכה והר"מ פירש דוקא ברכת אתה חונן אבל בשאר ברכות פוסק. משבה"ל:
הא דקאמר בגמ' שאם התסיל בשבת בי"ח ברכות גומר הברכה שנזכר בה. כתב הרשב"א דוקא שחרית ערבית מנחה אבל מוסף אין זה מקום לי"ח כלל הלכך פוסק אפילו באמצע ברכה והר"מ פירש דוקא ברכת אתה חונן אבל בשאר ברכות פוסק. משבה"ל: