אם הכבד מבושל ודבק בעוף אם הכבד שלם אז כל העוף אסור דאין בשום עוף ששים כנגד הכבד שלו ונעש' כל העוף חתיכ' דאסורה וצריך ששי' מן הרוטב והבשר לבטל כל העוף ואם אין הכבד שלם אלא חתיכ' של כבד דבק בעוף ויש בעוף עצמו ששים העוף מבטלו ולא נעשית חתיכ' דאסור' ומותר ע"כ וכן הוא דעת אבי העזרי ורש"י וכן אמרכ"ל. ולדעת רבינו פרץ הכל מסייע לבטל הכבד אפי' העוף וכן לדעת רבינו תם הגה"ה שערים מדור"א. וחתיכ' עם כבד דבק בה שנתנוה בפשטי"ד היינו מולייתא לדעת רבינו ברוך הכל אסור שהשמוני' מטפטף מעט מעט בעסה אמנ' לא נהגינן הכי אלא כרש"י דמתיר בתשובתיו בס' ואם דבק בחתיכ' צריך ששי' כנגד החתיכ' והכבד והלב בין צלאו בין בשלו בין בתלוש בין במחובר זורקו והשאר מותר דהלב שיע כן דעת רש"י. והלב שנמצא במולייתא משערינן בדם הנמצא בו בששי' ואם דבוק בחתיכ' צריך ששי' מן החתיכ' שערי' מדור"א: