1
הרמב"ם כתב אין מבשלין הרחש ונא קנין אותו עד שיהבהב אותו באש תחל' וכל כה"ג שאין לאכלו אלא צלי. והרא"ש מתיר לבשלו ע"י מליח' עם המוח רק שינקוב העצם כנגד הקרום וכ"כ בעל העטור טורי' כתב מהר"י מולן יש אוסרין כל הראש כשנצלה המוח בתוכו אע"ג דלא מצינו שאסרו הגאונים. אלא המוח משום דסביר' להו כיון שנאסר המוח ולא סומכין לומר כבולעו כך פולטו אלא נחשב כמו שנתבשל בדמו א"כ נעש' המוח כמו נבלה ופולט שמנוניתו בראש ואסרו. עכ"ל: