1
שלח רב יצחק בר יעקב כו' כל כלי פשתן אסור לכבסן במועד ופסק רב אלפס דהכי הלכתא והכי השיב גאון אחר. וגאון אחר פסק שאסור לכבס שבה"ל. כתב רבינו יצחק בר אשר מהכא משמע דאדם אסור לתקן מנעליו אם נקרעו במועד ודוקא לעולי רגלים התירו. ע"כ מתשובת הרשב"א:
שלח רב יצחק בר יעקב כו' כל כלי פשתן אסור לכבסן במועד ופסק רב אלפס דהכי הלכתא והכי השיב גאון אחר. וגאון אחר פסק שאסור לכבס שבה"ל. כתב רבינו יצחק בר אשר מהכא משמע דאדם אסור לתקן מנעליו אם נקרעו במועד ודוקא לעולי רגלים התירו. ע"כ מתשובת הרשב"א: