כתב בעל העיטור אם בשל חלב בקדרה כו' ויש בה ששים משמע דאפשר דבחלב יש ששים נגד כל הקדרה אף שמדברי רבינו בטור א"ח סימן תנ"ב בשם הרא"ש וגם מדברי בעל התרומות שכתב רבינו בסימן שאחר זה משמע דאין במה שבתוך הכלי ששים כנגד כל הכלי (וכן מוכח בסימן צ"ח וכן כתב לקמן סימן קכ"א) וי"ל דאפשר דבעל העיטור סבר כהראב"ד דלא משערינן אלא במה דספק מהכלי כמ"ש בסימן צ"ח א"נ כשידוע שיעור הבשר שנתבשל בה איירי ב"ה דכל כה"ג לא משערינן אליבא דכ"ע בכל הכלי כמ"ש בסימן צ"ח (וז"ל רש"ל ויש לפרש כוונת הטור במ"ש שיש בה ששים בחלב כנגד כל חתיכת הבשר שנתבשל בתוך מעת לעת בתוך הקדרה כי אז אין לשער ששים כנגד כל הקדרה רק כנגד כל הבשר וכן לקמן בסימן צ"ד גבי בצלים או ירקות שבלועים מבשר כו' עכ"ה) א"נ משכחת שיהא רוחב הקדרה גדול כל כך שיחזיק מים שיהא ששים כנגד כל הקדרה כגון שנחושתה דק ורחבה גדול ב"י: