1
ובענין כוי הבא מבהמה וחיה לעיל בסימן כ"ח בענין כסוי הדם כתב רבינו וז"ל וכוי שהוא ספק חיה וכלאים הבא מבהמה וחיה וכאן לא הזכיר כוי שהוא ספק חיה משום דס"ל כוי שהוא ספק חיה פשיטא דפטורה משום המע"ה ולא בא לכתוב אלא הדין אם יש צד בהמות מאב או מאם אבל בשאר מקומות בחלב בסימן ס"ד ובדם בסימן ס"ו ובגיד הנשה בסימן ס"ה כתב בכל מקום כוי סתם וסמך אמ"ש לעיל בסימן כ"ח דכל תרווייהו בשם כוי הן הבריה בפני עצמו הן הבא מבהמה וחיה משום דפלוגתא הוא בפירוש כוי ובאיסורא נקטינהו חומרא דתרווייהו: