וכתב בעל העיטור כו' עפ"ר כתבתי ל' מהרי"ן חביב שמחק בדברי בעל העיטור מלת כסדר ואין להקשות מנ"ל להגיה דברי בע"ה דלמא שפיר גורס מלת כסדר משום שהוא סובר תרי עינוניתא דוורדא טריפה כדעת רש"י ומ"ה וכתב רבינו בשם בע"ה דלא מכשרינן אנא כשעומד ממש כסדר האונות אבל אם ביני ביני שלא כסדר כדרך הוורדא טריפה בין בימין בין בשמאל לרבותא דאפילו כדרך הוורדא דאיכא למימר תרי עינוניתא דוורדא נינהו אפ"ה טריפה שסובר כרש"י. די"ל שמהרי"ן חביב דקדק כן מלשון כת"ה שכתב הוא בעצמו וז"ל וה"מ דקיימי בדרא דאוני אבל ביני ביני טריפה ומסתברא לן מדלא קאמר ולא היא דההיא ביני ביני וכו' ש"מ עינוניתא לחוד הוא דמכשרינן דכל הני דברייתא הכי אית להו אבל ביני ביני אחריתא טריפה ע"כ ומדקאמר עינוניתא לחוד הוא דמכשרינן אבל ביני ביני אחריתא טריפה ול"ק רבותא דאפילו עינוניתא אחריתי טריפה ש"מ דקסבר תרי עינוניתא כשירה ועוד יש לדייק כן כי מ"ש רבינו בשמו אין זה לשונו כמבואר ואם איתא דגרסינן כסדר כמו שכתבתי יהא קשה על רבינו מנא לן לבאר דברי בע"ה כן דלמא בע"ה סובר תרי עינוניתא כשירה וכסברת הגאונים דבכל ענין כשר וכמו שס"ל לרבינו אלא ודאי ל"ג כסדר וא"ש וק"ל. גם א"א לומר שרבינו פירש דברי בע"ה כן מדסיים וכתב שהרא"ש הסכים לדברי בע"ה וכבר כתב רבינו אדברי הגאונים שהן עיקר שמכשירין בכל ענין בעינוניתא דוורדא: