1
והרמב"ן התירו להדיא וכן נוהגין וכ"כ רמ"א וז"ל מ"ו ובסמ"ק כתב ור"ש הורה דאין לחוש וכ"כ בת"ה (סימן רנ"ז ומטעם דאותן החוטין לא חשיבי ובטלי לגבי העור הואיל ואין באין רק לחבר העורות אין בהן משום כלאים ובתשובת הרשב"א סימן ש"ס כתב ז"ל ולא חיישינן שמא יעבור חוט התפירה באמצע חוט תפירות העורות אלא הולכין בספיקו להקל הואיל והוא כלאים דרבנן עכ"ה) דאין לחוש ובהג"ה למרפא כתב ויש מחמירין עכ"ל. ומהר"ם לא היה מתיר להכנים בגד פשתן תחת הטשאמלי"ט כי שמא הטשאמלי"ט עשוי מצמר רחלים ולא היה מכניס עורות תחת בגד צמר אא"כ שנתפרה בקנבוס מ"ו עכ"ל תשב"ץ: