1
כתבו נכרי כו' עיין בב"י שהביא לשון הגמרא שגם בכתבו עבד או קטן או אשה פסולין ומן התימה שלא כתבו רבינו כמ"ש בא"פ בדין תפילין סימן ל"ת ודוחק לומור דלא כתב כאן אלא מה שדינן לשרוף או לגניז משא"כ בכתבו אשה דאף דאין יוצאין לקרות בה בציבור מ"מ יכולין ללמוד מתוכ' דמ"מ הול"ל האי דינא דאין יוצאין בה שוב עיינתי ברי"ף והרא"ש שהשמיטו ג"כ מימרא זו וצ"ל שלא ס"ל הדין כן כ"א בתפילין ולא בס"ת עיין בתשובתי שכתבתי בזה והארכתי שם בטוב טעם: