1
אלהיכם אלהיהם כו' דכל הנטפל לשם מלאחריו כו' ולכך מתמיה ב"י על רבינו למה חוזר וכתב האלהים כיון שכבר כתב אלהים וכתב שית לגרוס אלי האלים ונראה דבב"י הוא טעות סופר וצ"ל אלהי האלהים וכן איתא בהדיא באשר"י פרק שבועת העדות אלקי האלקים (ר"ל ואז אינו רשאי למחוק הה"א שהיא טפל לשם שלפניו והוי כמו כם באלהיכם וק"ל עכ"ה) וכתב ב"י ולאו למימרא דב' שמות הללו השהם סמוכין דשניהן קודש הם דליתא אלא הראשון קודש והשני חול כדאיתא במ"ם וטעמאו דהאלקים בתרא קאי אשופטים ושרים והוא יתברך שופט עליהם כי רם ה' עכ"ל ב"י ובזה התירוץ נתיישב התמיה לפני גי' הספרים הכתובים שראיתי שלא כתב מתחילה אלקים אבל ספרים הנדפסים שכתוב בהם גם כן אלקים צ"ל דחד טועות סופר הוא וי"ל ג"כ דאשמועינן דאע"ג דהאלהים נמחק אפ"ה אלהי הדבוק לו אינו נמחק: '