1
אין החכם מתיר אלא כעין ד' נדרים כו' ואע"ג דבסימן רל"ב חשיב עוד אחד דהיינו התולה בדבר ולא נתקיים מ"מ רב אשי לא נקט אלא אלו הד' דדומין לנדרי טעות לאפוקי התולה בדבר ולא נתקיים אינו ענין לנדרי טעות וק"ל וע"ל ס"ס רל"ב שכתבתי שם בע"א והוא יותר נכון:
אין החכם מתיר אלא כעין ד' נדרים כו' ואע"ג דבסימן רל"ב חשיב עוד אחד דהיינו התולה בדבר ולא נתקיים מ"מ רב אשי לא נקט אלא אלו הד' דדומין לנדרי טעות לאפוקי התולה בדבר ולא נתקיים אינו ענין לנדרי טעות וק"ל וע"ל ס"ס רל"ב שכתבתי שם בע"א והוא יותר נכון: