1
ומותר גם באכילה ושתייה וכ"כ הרא"ש ומשמע אפי' באותה סעודה שעליה היה מסרב וכן דייק ל' ב"י שכתב ז"ל והרמב"ם כתב מותר לכנוס לביתו ולשתות בו צונן שלא נתכוון זה אלא שלא יאכל וישתה באותה סעודה ע"כ נראה מדבריו דאסור באכילה ושתייה ומיהו אינו אסור אלא באותה סעודה בלבד שעליה היה מסרב עכ"ל ב"י משמע בהדיא דלהרא"ש דפליג עמו אפי' באותה סעודה מותר ולפ"ז הא דפסק בש"ע דבאותה סעודה אסור היינו כהרמב"ם ודלא כהרא"ש: