1
וטחתו ביריכה שטמאה משום נדה לכאורה נראה דה"ה בהניחתו תחת הכר וכן משמע מדברי הגמרא ומדברי הרשב"א שהביא ב"י שאין חילוק ביניהן ודלא כמשמעות דברי ב"י בש"ע ע"ש אבל שוב ראיתי במשנה ר"פ הרואה כתם דאיתא שם בהדיא דאם בדקה בעד הבדוק והניחתו תחת הכר ונמצא עליו דם אם עגול טהור הוא וכתב עליו הרא"ש אם עגול טהור עד שיהא בו כגריס ועוד ש"מ דס"ל דוקא בהניחתו תחת יריכה דשם אין מאכולת מצוייה טמא בכל ענין אבל בהניחתו תחת הכר מודה בעגול שהוא טהור: