1
אחד אנשים ואחד נשים כו' עפ"ר מ"ש בשם ב"י והיותר נראה לי דרבינו כ"כ לאפוקי מאיסי בן יהודה דאיתא בפ"ק דקדושין דף ל"ה ע"ב דדריש מדכתיב בנים אתם לה' אלהיכם לא תתגודדו ולא תשימו קרחה בין עיניכם למת כי עם קדוש אתה לה' אלהיך בנים ולא בנות לקרחה. אתה אומר לקרחה או אינו אלא לגדידה כשהוא אומר כי עם קדוש אתה הרי גדידה אמור (פי' דאף הנשים בכלל עם) ומה ראית לרבות הגדידה ולהוציא הקרחה מרבה אני הגדידה שישנה במקום שער ושלא במקום שער משא"כ בקרחה שאינה אלא במקום שער כו' עכ"ל ואנן לא קי"ל כאיסי אלא כמשנה דהתם דס"ל דאף קרחה שייך בנשים ובכלל עם נינהו: