1
ובלבד שלא יזכיר שם מידה כו' ולא סכום דמים כו' ולא סכום מנין כו' ברייתא בפרק אין צדין ורש"י ורי"ף כל אחד גירסא אחרת היה לו בברייתא זו והביאם ב"י בסימן שכ"ג ומה שהביא בסימן זה בשם ר"ח נראה דט"ס הוא כי היא גירסת הרי"ף וגירסת ר"ת הוא הפך גירסת הרי"ף וכתב הרא"ש ולכך יש ליזהר כשניהם וע"פ זה כתב רבינו כל הג' מידה ומניין ודמים שכל אחד מהם הוא סברת ת"ק על פי הגירסא הנ"ל ואף שהרא"ש לא הזכיר אלא שנים מידה ומנין ולא הזכיר דמים נראה דדמים לא איצטריך ליה לאשמעינן כיון שאסר מידה ומניין מכ"ש דדמים אסורים ומ"מ רבינו כתב כל הג' לפי ג' הגירסאות: