1
ובלטטפת שלישי נחלק עליו ר"ת כו' כתב ב"י והרא"ש בתחלת הל' תפילין כתב כדברי ר"ת ואע"פ שבקצת ספרים שלנו כתוב בטעות הנוסחא האמתית היא בשמע ובוהיה אם שמוע לטטפת חסר ב' ווי"ן ובוהיה כי יבאך כתיב ולטוטפת אבל בין פ' לתי"ו אין כתיב וי"ו ובסדר תיקון תפילין שלי כתב באלו ג' פרשיות כתוב בהן ולטוטפות עכ"ל וע"כ ט"ס הוא דהא דלא כמאן ועוד שסותר דבריו שכתב בתחלת אותן ההלכות לכן נ"ל שצריך להגיה באלו הב' פרשיות כתוב בהן לטטפת ובוהיה כי יבאך כתוב ולטוטפת עכ"ל ב"י ובאמת שאגב ריהטיה לא עיין שם היטיב דלא נחת שם הרא"ש לכתוב באותו מקום מנין החסרות ויתירות אלא כתב שצריך לכתוב ד' פרשיות בתפילין שבכולן נזכר בהן מצות תפילין שבראשונה כתיב והיה לאות על ידך ולזכרון בין עיניך ובשאר ג' פרשיות במקום זכרון בין עיניך ולטוטפות בין עיניך ודו"ק שם ותמצא כדברי: