1
וכ"כ הרמב"ם פ"ט מהלכות נזקי ממון וכתב עליו המ"מ ולאו למימר שיטול המוכר לחוד בשבועה דהא לא גרע משניהן טוענין שמא דכתב הרמב"ם דיחלוקו אלא ר"ל דהלוקח צריך להביא ראיה ואם לא הביא ראיה לא יטול הלוקח לחוד אע"ג דהוא טוען ברי והמוכר שמא כן נ"ל כוונת המ"מ שם ודלא כמו שהבין ממנו ב"י והקשה עליו קושיות ומ"מ לעיקר דינא נראה דלדעת רבינו הוא של מוכר לחוד דהא כתב לקמן דבשמא ושמא אוקי ממונא אחזקתה וא"כ מסולקת דיוקא של המ"מ כנ"ל: