1
ולא היה הפסד ההנהגה לגמרי אבל אחר שהוא עושה כו'. הרצון בזה אלו היה צריך לאותו מחט ואי אפשר לו זולתה אין כאן הפסד ההנהגה לגמרי:
2
סוף דבר שזאת השאלה יעזר בה ממה שנאמינהו מחדוש העולם. הרצון בזה ואם זאת הטענה אנו עושים למאמיני הקדמות האומרים שתכלית מציאות המינים התמדת ההויה ושיתהוה ממנו השלם שאפשר להתהוות, ואנחנו טוענים נגדם, שכמו כן נוכל לומר במציאות הגלגלים שתכליתם שמירת מין האדם אשר אין לאישיו תכלית במה שעבר ובמה שעתיד להיות לפי דעתם, כ"ש שנוכל להעזר בה אנחנו ממה שנאמין בחדוש העולם, ואם יש לאישי מין האדם תכלית במה שעבר היו בתכלית הרבוי ונאמין שאין להם תכלית בעתיד: