ידוע שמבני אדם אנשים שצורת פניהם דומה לצורת אחד מבעלי חיים עד שנראה איש כאלו פניו דומים לפני אריה, הרצון בזה שאלו הארבע חיות כלם פניהם כפני אדם כלומר שהם בעלי שכל, וזהו אמרו דמות אדם להנה ואמנם פניהם שהם ד' נוטות אל אלו הפנים שהאחת פני אריה, הרצון בזה מצד שיש להם כח הגבורה החזקה בהתנועעם תמיד בלי הפסק. פני שור, רוצה בו שהם חזקים בתכלית החוזק כמו השור שהוא החזק שבבהמות, ופני נשר מדמה אותה לפני נשר לקלות תנועתם כמו הנשר שהוא קל העופפות מכל העופות והוא המגביה לעוף מכלם, כן הם יש להם מעלה בקלות התנועה ורוממות הגובה והם כלם פני אדם, והפנים הרביעיים שהם פני אדם לא אמר בהם שתהיה נוטה לצורה אחרת:
ואמנם מלת שור להעיר ג"כ מצד גזרה, הרצון בזה ההשתכלות, שכלם בעלי שכל ונגזר מגזרת תשורי מראש אמנה:
וא"א שיאמר אולי זאת ההשגה היא השגת צורות אחרות, הרצון בזה שמאחר שאמר במקום פני שור פני כרוב שאלו צורות אחרות, א"א לומר זה אחר שאמר בסוף היא החיה אשר ראיתי בנהר כבר שהרצון בזה החיה הראשונה: