בקרבן העדה ד"ה אלו הן ציצין המעכבין את המילה. בשר החופה את רוב העטרה. נ"ב ליתא בשבת בירושלמי רוב העטרה רק בשר החופה העטרה. ודאי כן למד רבי בילדותו כמ"ש בב"מ בהזהב שבילדותו הוא גירסת הירושלמי ואילו הוי בירושלמי רוב העטרה איך יאמר ר' יוסי רוב גגו וכי הגג נקרא עטרה והלוא אם כל ההיקף כמ"ש התבו"ש או כל המשופע אבל לא הגג לבד. [כוונתו דהנה בש"ס בבלי בשבת קל"ז א' איתא במתני' להדיא בשר החופה את "רוב" העטרה וכן הוא ביבמות מ"ז ב' ודף ע"א ב' וכן הוא הגירסא במשנה שבמשניות ורק בירושלמי שבת ה"ו ליתא שם הגירסא "רוב" ומשום דהרמב"ם וכל הפוסקים פסקו כגירסת הגמרא שבבבלי לכן כתב הגאון ז"ל דגירסת המשנה שבירושלמי שנה רבי בילדותו וגירסת המשנה שבבבלי שנה רבי בזקנותו וע"כ פסקו הפוסקים כמו ששנה רבי בזקנותו כמובן. ועוד כתב הגאון ז"ל ראיה לדבריו דבירושלמי לא גרסינן "רוב" דאם גרסינן "רוב" איך יאמר ר' יוסי רוב גגה של עטרה דהלוא אף אם נאמר דעטרה נקראת כל ההיקף היינו החוט הגבוה בעצמו כמ"ש התבו"ש או דעטרה נקראת כל המשופע שמשפע ויורד וע"ש בחידושיו לשבת קל"ז א' ד"ה רש"י אבל לומר דהגג לבד נקרא עטרה זה אי אפשר לומר כן]: