1
כתב הכ"מ שנוסחת ויניציאה נכונה וליתא משום דמלת או דייקא דשם הויה אדנות אחד הוא.
עוד כתב ושפיר עבד דלא מני אל ולא מני א-להי משום דבכלל א-לוה וא-להים הוא ואינו נכון אלא היינו טעמא דמאי דלא מני א-להי משום דהוי סמוך והו"ל ככם ד-אלהיכם ודלא כמו שנדחק הרב למעלה לחלק בין י' דא-להי וכם ד-אלהיכם וליתא.
ומה שהקשה עוד אמאי איצטריך למנות א-לוה הא בכלל א-להים הוא לא קשה מידי דאיצטריך משום ו' דא-לוה ואפשר דהא נמי נלמד מי' דא-להים וא"כ שפיר הקשה דבכלל דא-להים הוא אי נמי נקט א-לוה וא-להים משום דהוי לשון יחיד ורבים ודוק.