1
(כז) ואם נערים הן נטפלה בהן ילדות. פי' שאם הראשים החכמים הן נערים וודאי א"א שלא תטפל בחכמתן ילדות לכן חביבין הזקנים (ואפשר הלשון נסמך למקרא (ישעיה לג) ונתתי נערים שריהם ותעלולים ימשלו בם וכפי' הראב"ע ורד"ק תעלולים לשון עוללים וילדים. ולומר כיון שהן נערים וודאי יטפלו להנהגת ממשלתן דברי עוללים וילדות ועיין במ"כ בויקרא סוף פרשה י"א מ"ש בזה):
2
(כח) תני רשב"י בכ"מ כו'. ספרי בהעלותך פסקא צ"ב וע' ויקרא שם:
3
(כט) גזלת העני בבתיכם. אלו דכתיב ה' יסד כו' כצ"ל:
4
(ל) כדי שיהיו רואים זה את זה. וזהו כדמייתי קרא נודע בשערים בעלה בשבתו עם זקני ארץ. שישיבתו עמהם בשערים כענין סדר הישיבה בזקני ארץ בעגולה (שאין לו התחלה וכ"א יכול להתחיל ההשגה ממקומו) ועי' בויקרא שם ובקה"ר פ"א פי"ב: