1
(כב) ואמת זה משה כו'. עבדי משה בכל ביתי נאמן הוא הוי חסד כו' כצ"ל ועיין רבינו בחיי:
2
(כג) זה נוטל כהונה ונותן לויה וזה נוטל כו' ונותן כו'. נראה ענינו כמ"ש ד' רוחין אינון בנשיקה כו'. שכל אחד מופיע הבל ומושך הבל עיין שם:
3
(כד) זה משה שעשה חסד עם יוסף. חסד של קבורת מתים שהוא חסד של אמת כמ"ש בב"ר פצ"ט:
4
(כה) זה משה ואהרן. צדק ושלום נשקו וישק לו כו' כצ"ל:
5
(כו) אין אנו יודעין כו'. אין למאמר הזה שייכות לכאן ולפי הנראה יש כאן איזה חסרון. ואפשר מקומו הראוי לו הוא להלן אקרא דוידבר אהרן את כל הדברים. דפליגי זה שהסכים הקב"ה לדברי משה שיהיה אהרן המדבר לעם לכבוד מי היה: